Ofte stillede spørgsmål

 
Hvordan tilmelder jeg mig betalingsservice?

  • Du kan tilmelde dit medlemskab til betalingsservice, når du indbetaler pengene med indbetalingskortet, oplysningerne du skal bruge står nederst på indbetalingskortet.
  • Du kan også tilmelde dig betalingsservice på din profil på halbooking.

 

Hvor henter jeg mit medlemskort? 

  • Dit medlemskort skal afhentes i receptionen i Svømmestadion Danmark indenfor deres åbningstid. Når dit kort ligger klar, modtager du en mail fra os.

 

Jeg har tilmeldt mig betalingsservice, men har betalt 25 kr. i girokortgebyr alligevel, hvorfor?

  • Når du tilmelder dig betalingsservice første gang, kan du risikere at systemet ikke når at registrere til tilmelding før der udsendes et nyt indbetalingskort, og du vil derfor blive opkrævet de 25 kr.
  • System vil selv fratrække de 25 kr. fra ved næste betaling således at du ikke betaler for gebyret.
  • I nogle tilmelde kan der gå op til 3 måneder før tilmeldingen endeligt registreres. 

 

Hvordan melder jeg mig ud?

  • Ved udmeldelse, skal du henvende dig per mail til puls@sepe.dk senest den 15. i måneden for at udmeldelsen skal træde i kræft fra den næste måned.

 

Hvordan melder jeg mig på hold?

  • Hvis du vil melde dig på holdtræning skal du gå ind på din profil på halbooking. Dk.
  • Her kan du se den aktuelle holdplan og melde dig på det ønskede hold.

 

Kan jeg skifte medlemskab?

  • Hvis du ønsker at skifte medlemskab skal du skrive til puls@sepe.dk senest den 15. i måneden for at skiftet skal træde i kræft fra den næste måned.
  • Det koster 50 kr. at skifte til en anden type medlemskab.

 

Jeg har mistet mit kort, hvad gør jeg?

  • Hvis du har mistet dit PULS-kort skal du sende en mail til puls@sepe.dk , en medarbejder vil så lave et nyt kort til dig.
    (Kortet afhentes i Svømmestadion Danmark)
  • Det koster 50 kr. at få lavet et nyt kort.